Mé každodenní líčení - kolik stojí?

středa 9. listopadu 2016

Ahojte,
už je to dlouhá doba, co jsem narazila na článek,ve kterém autorka na konci sečetla, kolik stojí její každodenní obličej. Tento článek se mi zalíbil a přišlo mi zajímavé, abych sepsala i ten svůj a zjistila, kolik vydám za svůj obličej. Kolik stojí můj ksicht, haha. Rovnou jsem se i tak nalíčila a ukážu Vám svůj look. aby to nebyl jen výčet produktů, který si denně patlám na obličej. Tak jdeme na to!

Make up


Tento makeup používám už dlouho, ani nevím, kolikáté balení mám! Sehnala jsem ho v Rossmanu za 249,-. (Když teď koukám na ceny na parfums, už si ho asi v drogerii nekoupím, rozhodně ne za plnou cenu!)

Korektor


Tento korektor musíte znát všichni! Je mým věrným pomocníkem, zatím mne nezklamal. Opět jsem ho sehnala v Rossmanu, jen si už nepamatuji, kolik jsem za něj dala. Vystačím si tedy s cenou z parfums, kde je za 99,-. I když je mi docela jasné, že stál o trochu víc v Rossmanu.

Pudr


Kdo by neznal Stay Matte pudr od Rimmel. Vždy ho sháním ve slevě, kdy je za nějakých 80,- v Rossmanu. Opět mám takovou poznámku, že si pro něj už do drogerie nepůjde, ještě když mám v Praze výdejní místo od parfums. :D

Gel na obočí


Na obočí používám zatím jen tento gel. Stál mne 75,- v DM. Ráda bych se poohlédla po nějakých stínech na obočí, nemáte nějaký tip?

Jumbo tužka


Na spodní vodní linku a pod stíny používám tuto jumbo tužku od NYXu, která se dá sehnal okolo 130,-. A drží jak přibitá!

Paletka očních stínů Maybelline The Blushed Nudes


Tuto paletku jste u mne už také viděli asi tak milionkrát. Jsme prostě velcí kámoši! Používám ji dennodenně, občas mám chuť na růžové odstíny, občas na hnědé a občas na šedé. Vše toto mi paletka nabízí. A proto ji mam tak ráda, protože tyto barvy stínů mám nejraději. Sehnala jsem ji za 299,- ve slevě v DM.

Linky Essence


Často ještě přidám úzkou oční linku těsně k řasám. Tyto linky jsem sehnala cca za 70,- a svou funkci plní obstojně. Vydrží mi celý den, to je asi tak jediné, co po nich chci.

Řasenka Rebel Eyes


O této řasence si můžete více přečíst zde. Stála mne ve slevě 99,-.

Balzám na rty


Do školy většinou nemám potřebu mít rtěnku a tak si rty vždy přetřu nějakým balzámkem na rty, dnes to vyhrál tento. Skvěle hydratuje a to mé rty potřebují. Na parfums je za 79,-.

A takto celé mé líčení vypadá:



A na závěr tedy to na co já a možná i Vy čekáte nejvíce. Kolik mne teda celé líčení stojí? No, vyšlo mi 1080,-. Sice to není zrovna malá částka, ale já myslím, že mohlo být i hůř. :D

Kolik stojí Vaše denní líčení?

Vaše













18 komentářů:

  1. Ja sa moc nelíčim, len riasenka a ceruzka na obočko, ale sem tam zvolím aj makeup :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam tiene od Nyx na obocie a su velmi fajn ale ja naopak sa chcem poobzerat po gele na obocie, mozno vyskusam tvoj typ🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Korektor od Catrice je skvělý, kupovala jsem ho taky v Rossmanu a překvapivě cena nebyla vyšší než na parfums :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Já se líčím pokaždé jinak - podle nálady a příležitosti, takže to raději ani nepočítám :D

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si své denní líčení ještě nepočítala, ale je to dobrý nápad. Korektor i pudr používáme stejný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné, ten make-up od Rimmmelu jsem taky kdysi měla, nebyl špatný. Noo, to bych někdy raději nepočítala :D Ono záleží, jsou dny, kdy použiji jen make-up/korektor, pudr, něco na obočí, řasenku a valím. Jindy ještě tvářenku, bronzer,rozjasňovač, stíny, tužku :D

    OdpovědětVymazat
  7. U mňa je cena rôzna, pretože produkty striedam. Ale používam korektor od Catrice a Rimmel púder ako ty, tie sú moje naj výrobky. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že keď sa to prepočíta tak to vôbec nie je také zlé :). Ja produkty striedam, takže by to bolo rôzne, ale napríklad korektor od Catrice už asi za nič nezamením :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Korektor od Catrice je láska! ♥♥
    Srdečne ťa (aj tvojich čitateľov) pozývam na GIVEAWAY u mňa na blogu!
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  10. Korektor, púder a gél na obočko sú jednoznačne úžasné! Používam ich aj ja. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Korektor, púder a gél na obočko sú jednoznačne úžasné! Používam ich aj ja. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Také jsem psala nedávno tento článek a dostala jsem se na daleko vyšší částku, s make-upem mám taky skvělou zkušenost. :)

    Lifestyle and beauty by Dendy | Velká vánoční giveaway pro ni i pro něj

    OdpovědětVymazat
  13. První 4 produkty používám taky. Mimo jiné samozřejmě. Myslím že s celkovou cenou se nebudu moc lišit :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  14. Ten korektor od Catrice sa chystám už dlho vyskúšať, taktiež mám rada bielu ceruzku od NYX :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  15. tohle je super článek :) taky bych mohla sepsat

    OdpovědětVymazat
  16. používám stejný korektor i pudr. Makeup mám taky od Rimmel. A nemůžu si tyto produkty vynachválit. A to jsem doma měla i daleko dražší značky.

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  17. Tužka od Nyx, tu miluju:-) A makeup od Rimmel mám taky ráda:-)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  18. Jo člověk, jak stárne, tak se mění i typ líčení. U mě to bylo tak, že jsem si neustále malovala černé linky nahoře i dole. A pak když mě kosmetička nalíčila na svatbu v jemných hnědých odstínech, úplně jsem byla jiná. Takže od té doby se líčím velice jemně. Fajn typy na líčení mám odtud

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře <3